Med oro i magen..

God kväll.

Går ock lägger mig med oro i magen, usch gillar jag inte alls. Fina katta haltade när jag red idag, så typiskt!
Hon som varit så galet pigg hela tiden när jag PW dessa 9 dagar & visar hälta direkt när jag ska rida. MEN läs nu MEN, det kan ha med att göra att hon precis slutat med smärtstillande. Och inte är van att gå utan de nu. Så förhoppningsvis så kanske det bara vara "osäker" hälta, hoppas på det!
Ska ge det en tur imorgon oxå, bara för att känna. Håller tummarna!

Egentligen skulle jag varit ledig imorgon & fredag, men blev inte så. Blev inringd på jobb. Fast jag klagar inte, ska man bli rik får man jobba!
Hoppar in på alla tider som går, har massor jag vill göra och köpa och fixa så jag måste jobba! 1 dag ledig denna vecka och sen fullt ös!
Hoppas nästa vecka oxå blir full med jobb,träning, mys med killarna & ridning, då är hela min vecka perfekt!

Nu ska jag läsa mig till sömns.

Sov gött! /e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback