Morgonstund med guld i mun.

God morgon.

Varit vaken tidigt igår, tackar gud att han gav mig en lugn kväll igår med mina finaste.
Sovit i lilla soffan med lilleman, så himla mysigt men trångt.

Ätit god frukost med bästa sällskapet, nu blir det fix och sånt innan det blir allum, måste hitta något att ha på mig tills ikväll. För vet ni vad, ikväll ska jag ut på stan. Först bio sedan fest. Herregud hur ska de gå. Inte varit ute på galet länge & är dessutom själv. Men vafan dags att bryta vardagen o göra roliga saker! Första själva kvällen på otroligt länge, behövs ibland. Men vet precis hur vi blir, längtar efter lilleman direkt & sova kan vi inte göra. Helt sjukt! Men saknar honom så lätt, våran goa kille! <3

Stallet ska hinnas med & även en ridtur innan det är försent. Mina underbara fixar allt så jag behöver bara rida, Lyx!

Ha en bra lördag!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback