Nya vecka nya möjligheter

Hejsan.

Startar veckan med mys morgon med världens bästa son! Kan inte starta veckan på ett bättre sätt.

Inget jobb idag, blir massa fix innan veterinär besiktning på katta.
Hoppas verkligen detta går vägen, men tror inte de ska vara några problem!

Ska iväg på kalas i e.m, min största systers kille fyller år, grattis till honom.

Kanske ska på ett annat äventyr på F.m men de får ni inte veta än. Skriver mer ikväll isf. Inget bestämt.

Ska dock ut och PW en sväng med killens hund, jag behöver röra på mig och han vill följa med.
Har bestämt mig 2 dagar i veckan ska jag och katta ut och springa i skogen. Dels för hon tycker om att följa med på joggning tur och dels för jag vill börja springa, de är så himla skönt efteråt!
Ska även börja springa finnsjön & wendelsberg ibland, för jäkla fina vägar! Från och med nu finns de inga dåliga väder, springa gäller ändå. Varannan dag. Börjar idag!! :-D

Hoppas ni får en bra dag, starta veckan på bästa sätt. Då blir allt så mycket bättre!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback