Onsdag!

God morgon.

Var en tidig morgon, morgonmys med min underbara pojkvän. Inte ofta vi hinner mysa mitt i veckan så idag var de lyx! Underbart! <3

Passet på gymmet igår var rygg & helt sjukt vad skönt det var.
Körde även plankan & sittande stolen, helt sjukt vad nöjd jag är!
Världens bästa pojkvän hjälpte mig, min egen biff! <3

Avslutade kvällen med mys med min lilla älskling & stora, så nöjd tjej<3

Idag väntas äntligen första ridturen på katta, åh som jag längtat!
Hon har bara PW för hand i 9 dagar och idag ska hon äntligen få ridas, vet nog någon som kommer vara ännu gladare än mig. Förbereder mig för en busig ridtur! Får väl se om jag lyckas sitta kvar. Återstår att se!

Även gymmet står på på schemat, ska köra triceps & cardio. Gött!

Eventuellt jobb oxå. :-)

Men nu frukost med mina kärlekar, vardagslyx!

/e




Kommentarer
Postat av: Dennis

Så himla mysig morgon babe;)
Jag älskar dig över allt annat!

2013-09-26 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback