Söndag kväll

God kväll.

Ridningen blev inte som planerat utan när jag tog in prinsessan så hade hon självklart skadat sig i hagen så hade ett sår på ena bakfoten.. Typiskt!
Ändrade direkt planen med ridningen och blev barbacka för första gången själv ut i skogen. Skrittade och travade, gick över förväntan bra!
Direkt när jag red in i skogen så kände jag mig "stressad".. Där fick det mig att tänka om. Dags att börja leva i nuet. Njuta av det du gör för stunden.
Av ridturen
Lässtunden
Träningstimmen
Kvällsmystet

Jobba & se fram emot att äta en god middag med dina nära & kära. Men stressa inte det blir inte bättre för det.

Jag har börjat tänka om, dags att lugna ner mig. På tok för mycket stress!

Nu ska jag njuta av kvällsmyset, bädda ner mig framför brasan i mina gosekläder & läsa boken innan det är dags att sova. Kanske någon film, återstår att se.
Dags att njuta av kvällen!
Gör som jag-ladda om för en fullspäckad vecka. Klockan är ställd & jag är redo för sömn.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback