Söndag!

Hello.

Hösten närmar sig med storm steg, eller ja den är här! Men jag gillar hösten. Tända ljud, varm dryck, mys framför brasan. Åh så mysigt!

För övrigt så står hästen halt i stallet, lr nä halt är egentligen fel ord. För hon är allt utan halt, hon är vild!
Hon gick inte igenom besiktning pga hälta och nu har hon snart blivit behandlad i 10 dagar och har motionerat henne för hand i 7. Så snart ska jag sitta på ryggen igenom, det kommer bli en rodeo tur, hon är pigg och glad som attans. River hage, äter stolpar och springer på stället. Tokis!
Men hon är fin & en riktig ögontjänare så då får man busa! <3

Sedan har jag börjat seriöst med träningen igen, så himla skönt!
Inget onyttigt gäller. Förutom på ätardagarna! Kommer bli svårt med tanke på att jag bor i en godispåse typ, haha! Ska iaf bli ändring, har även börjat äta fullkornspasta och sallad till all mat. Känns så fräscht! Så de blir fortsättning med detta. Ska se hur länge jag kan hålla de denna gången. Bara kämpa på!

Igår var jag och älskling ute på en intervall träning i partille motionsspår, dom hade utegym där. Så himla fint!
Blev dessutom lite mage, axlar övningar för mig, halv premiär med tanke på att jag har varit skadad. Men nu är jag nästan hel. Jippiiii! Längtar verkligen tills jag kan träna seriöst igen! Ska fortsätta med mina PW/joggingturer i naturen 3-4 ggr i veckan. De är verkligen så sjukt mysigt!

Nu har jag duschat & gjort mig fin inför veckan som bjuder på massa jobb, träning & mys med mina finaste! <3

Sängen & boken kallar, skriver snart igen.
/e

https://cdn1.cdnme.se/4136763/7-3/pic_523f3ff8e087c31701b12dae.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback