Torsdag

Hej eller god kväll.

Idag har varit en lång dag, mycket att göra.
Jobb, jobb intervju,hämta lilleman och baka chokladmuffins, stallet, rida, kväll med mina finaste.

Jobbade på städet idag.
Åkte iväg en sväng på lunchen för att åka på arbetsintervjuv. Tyckte det gick bra, verkade bra!
Hämtade lilleman direkt efter jobbet, en timme innan beräknat. Helt underbart! Då fanns de tid för lite extra mys.
Lilleman ville baka så det blev chokladmuffins, dock åt jag inga. Men mina 2 älsklingar gjorde & tyckte dom var jätte goa. Gillas!
Lilleman växer mer & mer för varje dag, blir bara allt större.
Slutat med blöja & napp. Herregud tiden går så otroligt fort. Känns som det var igår han var bebis. Men tiden bara sticker iväg, snart dags för nr 2..
Har sagt det massor med ggr men väntar på rätta tillfället, har inte bråttom men samtidigt vill jag inte neo ska bli allt för stor. Han är verkligen mogen för ett syskon nu. Så söt är han när han frågar, kan jag få en lillasyster eller lillebror. Kan ju inte annat än att smälta, min pärla! <3

Varit i stallet och fixat, hade bestämt mig att skritta en sväng på katta för att känna på henne. & hon var sig själv idag. Pigg & glad!
Ingen hälta, åh så lycklig jag blev!
Har verkligen saknat känslan av att sitta på henne. Längtar efter att komma igång ordentligt med ridningen och börja träna på riktigt. <3

Kvällen har spenderats med killarna! Snart hoppas jag på att få sömn! /e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback