Underbar kväll!

Hello.

Kvällen blev inte riktigt som väntat, vi båda hade längtat efter att se bion.
Men jag mådde skit, orkade inte något.. Typiskt :-(
Slutade iallafall med att vi åkte till hemmakväll & hyrde 3 filmer & sedan åkte vi en mysig sväng till Eriksberg där vi kollade på en jätte fin sak & bara hade det allmänt trevlig, så mysigt vare!
Avslutade kvällen i soffan med en komedi, skratt och allmänt mysigt!
Delade egen tid med världens finaste pojkvän, kan inte bli annat än super bra!
Inser mer & mer hur lyckligt lottad jag är, har verkligen världens bästa älskling!

Startade morgonen med film, mys & frukost tsm, hur underbart som helst.
Sedan åkte vi till stallet, har helg tjänst. Så blev morgonfodring + utsläpp, älskling hjälpte mig med allt. Passade på att fixa allt för katta & lägga in nytt spån när vi ända var där. Stort tack för hjälpen älskling!
Måste bara tala om för er hur bra min kille är, han kan fixa allt för hästen & ta in och ut henne. Skulle de behövas så kan han även motionera henne i form av en promenad/joggingtur. Känns skönt att äntligen ha en häst som även älskling kan hålla på med! Det är väldigt viktigt, som tex när jag varit sjuk så hjälper han mig. Så grymt bra! Så otroligt tacksam för att just min kille vill hjälpa mig & dessutom vill försöka även fast de är en helt ny värd. <3

På vägen hem från stallet hämtade vi hem min lilla skatt som varit hos farmor i natt, helt sjukt. Igår direkt när vi lämnat honom så saknade vi honom.
Så att hämta honom idag var verkligen så himla skönt. Världens bästa kille!
Snart ska vi äta brunch i form av nyttiga fläskpannkakor med sylt, mums!
Jag älskar verkligen helger när vi kan vakna och umgås hela dagarna, värdesätter min tid med mina 2 så otroligt mycket! <3

Finns små delar i mitt liv som måste bli bättre, försöker & kämpar!
Lev efter drömmen, en dag slår den in!
/e




Kommentarer
Postat av: Dennis

Älskling du är så otroligt fin du med. Älskar att vara med dig överallt.
Jag älskar dig så otroligt mycket!
Tack själv för en mysig lördag kväll tillsammans
Du är mitt allt hjärtat!
Du är bäst!

Fortsätt kämpa på så löser sig allt.
Jag finns här för dig det vet du!

2013-09-29 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback